NordicBet kontakt

NordicBet kontakt

Kundeservice er en vigtig del af en spiloplevelse og det er noget, som NordicBet er meget opmærksomme på. Uanset om du har et spørgsmål eller om der opstår problemer med din konto, så er NordicBet support altid tilgængelig. De står til rådighed døgnet rundt, alle ugens syv dage og står naturligvis klar til at hjælpe dig på dansk.

Du kan vælge mellem tre forskellige kontaktveje, som er chat, mail og telefon. De fleste vælger at benytte sig af deres NordicBet chat, fordi det er den hurtigste mulighed. Der findes også en udførlig FAQ, som svarer på alle de ofte stillede spørgsmål. Her kan du hurtigt søge efter svar på dit spørgsmål og få svar.

NordicBet tilhører som bekendt BML Group og deler derfor kundeservice med sider som Betsson og Betsafe. Det er altså en meget velanset virksomhed, som står bag. Deres kundeservice har hovedkontor på Malta, hvor den største del af virksomheden også ligger.

nordicbet kundtjänst

NordicBet kundeservice

Kundeservice udgør ofte en af de vigtigste byggestene i maskineriet af et online casino. For at alt kan foregå let og smertefrit for spillerne kræver det, at casinoet har nogen, som holder øje med alt. Fx hvad en spiller skal gøre, hvis de ikke kan logge ind på deres konto eller ikke kan få fat i sin NordicBet casinobonus. Det skal desuden være nemt at komme i kontakt med supporten. Noget som NordicBet kontakt er sat i verden for at finde løsninger på.

Regler og vilkår: Gælder kun nye kunder oprettet efter 01/10-2020. 100 kr i bonus som kun kan bruges til spillemaskiner. Gælder ikke til bordspil og live casino. Omsætningskrav: 10x 100 kr indenfor 60 dage. Eksempel på omsætning: 100 kr x 10 = 1.000 kr. Generelle regler og vilkår gælde.

Reklamelink. Spillemyndighedens Hjælpelinje: StopSpillet.dk | Selvudelukkelse: ROFUS.NU | Spil Ansvarligt | 18+

NordicBet chat

NordicBet chat er den absolut mest populære måde at kontakte kundeservice på, og det er ikke så underligt, når man tænker på, at svartiden er cirka 30 sekunder. For at komme ind på chatten klikker du på ’Hjælpecenter’ og derefter på ’Live chat’. Der dukker så et nyt felt op, hvor du bliver bedt om at udfylde lidt information. Du bliver bedt om at indtaste dit navn, e-mailadresse, personnummer og adresse. Du kan også udfylde emnelinjen, og hvad det drejer sig om. Derefter skal du bare klikke på ’Start chat’ og vente på, at du får kontakt med næste ledige chatagent.

Når du får kontakt med en support-agent er det blot at forklare, hvorfor du har brug for deres hjælp. Hvis agenten ikke kan svare på dit spørgsmål ved første kontakt, så vil medarbejderen sende det videre til den relevante afdeling og vende tilbage så hurtigt som muligt. Når I har afsluttet chatten, vil du blive bedt om at udfylde en lille formular, hvor du kan give feedback på om du er tilfreds eller utilfreds med servicen. Det er helt frivilligt, men det hjælper NordicBet med at forbedre deres NordicBet kundeservice, når du hjælper dem med at få nogle NordicBet anmeldelser i hus.

NordicBet mail og telefon

De to andre muligheder for kontakt med NordicBet kundeservice er mail og telefon. E-mails har en normal svartid på 30 til 60 minutter, uanset hvilken tid på døgnet du kontakter dem, hvilket er rigtigt godt. Hvis du klikker på e-mail, så åbner du automatisk din e-mail med adressen til NordicBet kontakt. Mailen er i øvrigt [email protected], hvis du vil kontakte dem direkte fra din e-mail. Vi anbefaler mail, hvis du har et lidt længere forehavende, som indbefatter meget information. Det er også en velegnet kontaktform til sager, som ikke er så presserende, fordi det tager lidt længere tid at få svar end normalt. Mail er også en god mulighed, hvis du har behov for at vedhæfte dokumenter, fordi du nemt kan vedhæfte dem i mailen.

Den tredje mulighed er telefon og i stedet for et et NordicBet nummer, har de valgt en metode, hvor du lægger dit navn og dit nummer, og derefter venter du bare på, at de ringer dig op. Ventetiden er omkring 15 minutter til en time – alt efter hvor travlt de har. Sommetider kan det være rart at tale med en supportagent, hvor du kan forklare dit forehavende direkte til dem i stedet for at skrive. I så fald er denne mulighed perfekt. Det er relativt sjældent med telefonsupport i casino-branchen, hvilket gør at NordicBet endnu engang gør sig positivt bemærket.

NordicBet FAQ/ Hjælpecenter

Udover de tre forskellige muligheder for at komme i kontakt med NordicBet, så har NordicBet også en meget udførlig FAQ, hvor du kan læse om alt fra NordicBets omsætningskrav til NordicBets bonusregler. Det er det første, du ser, når du klikker på »hjælpecenter« længst oppe på siden. Lige når du kommer ind på NordicBets FAQ, vil du se en søgeboks, hvor du kan skrive dit søgeord og få de svar, der er relateret til dit spørgsmål. Du kan også scrolle gennem listen over de mest populære spørgsmål lidt længere nede på siden. Et tredje alternativ er at søge i de forskellige kategorier. Fx kan du søge på »betalinger«, »generelle spørgsmål« and »ansvarligt spil«. Her finder du svar på det meste, hurtigt og nemt.

Vi anbefaler, at du søger på NordicBets FAQ først. Ofte finder du svaret her, og slipper dermed for at kontakte NordicBet kundeservice, specielt hvis det drejer sig om et mindre kompliceret spørgsmål. Så sparer du lidt tid og kan fokusere på dit spil igen. Når du er inde på et spørgsmål, kan du krydse af, om svaret var hjælpsomt eller ej. Det er god feedback til NordicBet anmeldelser, hvilket hjælper dem med at blive endnu bedre i fremtiden.

NordicBet ansvarligt spil

Ansvarligt spil er altid et varmt emne i Danmark, i og med at flere desværre er fanget et spillemisbrug. Derfor er det vigtigt, at spilvirksomheder som NordicBet tager deres ansvar alvorligt og opfordrer til ansvarligt spil. 

Først og fremmest er de medlem af ROFUS, som hjælper spilafhængige på den måde, at de kan registrere sig i ROFUS og dermed udelukke sig selv fra online spil og alle fysiske casinoer i Danmark i en mindre eller længere periode. Perioden kan vare fra 24 timer til en, tre eller seks måneder. Styrken ved ROFUS er, at du ikke kan fortryde din udelukkelse.

rofus

Hos NordicBet kan du også vælge at fastsætte en indbetalingsbegrænsning per dag, uge eller måned. Når en af disse er nået, så vil ikke have mulighed for at lave nye indbetalinger indtil næste måned begynder.

Hvis du går ind under NordicBet kontakt og FAQ, så finder du information om ansvarligt spil, og om hvor du skal henvende dig, hvis du ligger i risikogruppen. Der findes endda en separat fane i deres FAQ. Her finder du en test, som du kan benytte til at teste dig selv.  Derudover er der en masse information om, hvordan du spærrer din konto samt et telefonnummer til Center for Ludomani og andre uafhængige foreninger, som kan hjælpe med spilafhængighed. Der er meget hjælp at hente for alle, der er havnet i en spilafhængighed.

Regler og vilkår: Gælder kun nye kunder oprettet efter 01/10-2020. 100 kr i bonus som kun kan bruges til spillemaskiner. Gælder ikke til bordspil og live casino. Omsætningskrav: 10x 100 kr indenfor 60 dage. Eksempel på omsætning: 100 kr x 10 = 1.000 kr. Generelle regler og vilkår gælde.

Gælder kun nye spillere som modtager bonussen når de har oprettet sig, hvor de modtager et freebet på 100 kr. Kan bruges på alle markeder både prematch og live. Freebettet kan ikke cashes ud og kan ikke bruges på systemspil. Gevinst fra Freebet udbetales uden omsætningskrav – indsatsen udbetales ikke. Generelle regler og vilkår gælde.

Reklamelink. Spillemyndighedens Hjælpelinje: StopSpillet.dk | Selvudelukkelse: ROFUS.NU | Spil Ansvarligt | 18+

NordicBet udbetaling og indbetaling

Det er et must for ethvert seriøst casino, at det er nemt for spillerne at indbetale og få udbetalt penge. NordicBet kontakt har været med i branchen længe, og de tilbyder et stort udvalg af betalingsmetoder. Nogle af de betalingsmetoder, du kan anvende, er følgende:

• VISA/Mastercard
• Dankort by Visa
• Bankoverførsel
• Skrill
• Trustly
• PayPal
• Zimpler
• Neteller

NordicBet foretrækker, at du bruger den samme betalingsmetode både til indbetalinger og udbetalinger, så vidt det er muligt. Uanset hvilken indbetalingsmetode du vælger, burde du have pengene på din konto med det samme. Undtagelsen til dette er, hvis du benytter dig af en traditionel bankoverførsel. Indbetalingsmetoderne er desuden gratis, hvilket er et plus.

Hvis du logger ind direkte med dit NemID, betyder det, at du verificerer din konto med det samme. NordicBet kontakt kan bede dig om at indsende yderligere dokumentation for din valgte betalingsmetode, første gang du anvender den. I så fald kan du kontakte NordicBet chat for at få mere information. Mange betalingsmetoder er koblet op på dit NemID, hvilket gør det både hurtigt og nemt. NordicBet samarbejder med seriøse og velkendte betalingstjenester og følger alle sikkerhedsbestemmelser vedrørende kryptering osv. Du kan altid føle dig 100 % tryg, når du indbetaler og får udbetalt penge hos NordicBet.

Udbetalinger til forskellige banker

Så længe du ikke har en bonus, som skal omsættes, så kan du foretage en udbetaling hos NordicBet. Du skal dog opfylde kravene for minimumsudbetalinger. Når du vil foretage en NordicBet udbetaling, skal du klikke på din konto, vælge en udbetalingsmetode og indtaste det beløb, som du vil have udbetalt. De fleste betalingsmetoder fungerer hos samtlige af de store danske banker. Der kan være forskel på de forskellige danske banker, hvorfor det kan gå hurtigere eller langsommere, alt afhængig af hvilken bank du benytter dig af. 

Hvis du anvender en e-wallet såsom Skrill eller Neteller, kan du efterfølgende sende pengene videre til din bank. Det eneste du skal gøre, er at linke din bankkonto med din e-wallet, og derefter kan du overføre penge, som du vil. Det inkluderer et yderligere trin, men mange synes det er nemt og trygt at benytte sig af e-wallets. E-wallets har normalt ingen begrænsninger for bankkontoen, når bare du oplyser dit Swift og IBAN.

Udbetalingstid – afhængigt af den valgte metode

Det er svært at angive en generel udbetalingstid, fordi det varierer alt efter hvilken betalingsmetode, du anvender. E-wallets har en hurtig behandlingstid, og du har pengene indenfor 24 timer. Dog må du regne med længere udbetalingstid, hvis du skal have overført pengene til din bankkonto eftersom de overføres via din e-wallet og ikke direkte fra NordicBet. Casinoet har i øvrigt en behandlingstid på 24 timer til at håndtere samtlige udbetalinger. Dette gælder så længe alt er i orden med din konto, og at du er verificeret.

Udbetalinger til kort er det, som plejer at tage længst tid. Her må du regne med op til et par bankdage inden udbetalingen er på din konto. Dette er vigtigt at huske på, når du vælger betalingsmetode. Præcise udbetalingstider gælder i forbindelse med, at du hæver penge hos NordicBet kontakt. Skulle din udbetaling være forsinket, så anbefaler vi, at du kontakter kundeservice og spørger dem, om de kan hjælpe med at se grunden til forsinkelsen.

Mindste udbetaling og højeste udbetaling

For hver betalingsmetode findes der en minimumsudbetaling og en maksimumsudbetaling per dag. Det mindste beløb, som du kan hæve, er 200 DKK. Hvis du har mindre end 200 kroner på din konto, er du altså nødt til at fortsætte med at spille og håbe på, at du vinder, så du kommer op på mere end 200 kroner.

Maksimumsudbetaling varierer meget, alt efter hvilken metode, du benytter. For bankoverførsler er det fx 200.000 kroner per dag. Hvis du bruger VISA, er det 94.000 kroner per dag. Neteller er dem, som tilbyder det højeste beløb, hvilket i skrivende stund er 325.000 kroner.

I NordicBets FAQ finder du en fuldstændig oversigt over alle beløb og betalingsmetoder, og du kan også se minimums- og maksimumsudbetalinger i DKK, hvis du har brug for det. Generelt set kan du hæve meget store beløb uanset hvilken betalingsmetode du bruger.

Scroll to top